donderdag 16 mei 2019

Allerlaatste derby Obbicht - Armada

Op zaterdag 1 juni om 16:00uur wordt op Sportpark De Baendj in Obbicht de aller-allerlaatste derby tussen Obbicht en Armada afgewerkt. De derde elftallen treffen elkaar nog één keer in de competitie, waarna de verenigingen zullen fuseren.

Strijdlust, spanning en emotie wordt gemixt met  een vleugje zweet en gras tijdens de aller-allerlaatste derby tussen RKVV Obbicht en VV Armada, gespeeld door de derde elftallen. Wegens gebrek aan TV rechten wordt deze kraker helaas niet op televisie uitgezonden, maar om dit te compenseren zal er gezorgd worden dat het u aan niets ontbreekt.

De wedstrijd wordt omlijst met:
– live-commentaar en interviews
– line-up door pupillen
– in de rust: penaltyschieten door pupillen
– springkussen voor de kleintjes
– muziek
– tombola
– barbecue voor (jeugd)leden en ouders
– de Champions Leaguefinale op groot scherm

Het belooft een sfeervolle middag en avond te worden.

De barbecue voor (jeugd)leden en ouders wordt gesponsord door de supportersvereniging van RKVV Obbicht. De bijdrage die voor hen resteert bedraagt 3 euro. Inschrijven kan aan de bar van VV Armada en van RKVV Obbicht, uiterlijk tot en met dinsdag 28 mei.

Mis dit slotspektakel van het seizoen niet. Veer zeen uch gaer op zaoterdig 1 juni op De Baendj in Obbeeg.