zaterdag 12 december 2020

Michel Broeders stopt na dit seizoen!

Hoofdtrainer-coach Michel Broeders heeft besloten om S.V. Argo, uitkomend in de 3e klasse B, na dit seizoen te verlaten. Zowel bestuur als spelersgroep hadden al het volste vertrouwen uitgesproken om samen met Michel ook het volgend seizoen in te gaan. Echter, na vele jaren inzet in de wereld van het voetbal neemt Michel komend seizoen als een periode van rust. Derhalve gaat de goede samenwerking niet geëffectueerd worden met een contractverlenging.

Onder leiding van Michel zijn mooie sportieve resultaten behaald die de vereniging uit Obbicht en Grevenbicht de wind in de zeilen bracht die een fusieclub nodig heeft.
In het eerste seizoen werd meteen het kampioenschap van de 1e periode binnengehaald, en kon doorlopend een plek in de top-3 worden genoteerd. Helaas werd de competitie door de Corona-maatregelen voortijdig beëindigd en kon dus ook geen invulling worden gegeven aan de nacompetitie.
Dit seizoen wordt de 2e positie op de ranglijst bezet. De competitie is vanwege Corona-maatregelen opgeschort, maar Michel weet iedereen bij de les te houden om de competitie goed te kunnen voortzetten zodra dat weer kan. Hij blijft het volste vertrouwen genieten dat samen alles gedaan blijft worden om ook dit seizoen te doen slagen.

Geïnteresseerden voor de ontstane vacature ‘Hoofdtrainer-coach’ kunnen contact opnemen met Dave Vencken (D.Vencken@Home.nl), bestuurslid Voetbaltechnische Zaken.

Bestuur S.V. Argo