woensdag 8 december 2021

Recordverkoop Grote ClubActie!

Trekkingsuitslag bekend

Onze 67 pupillen hebben een record gevestigd: we zijn altijd verheugd met een verkoop van 800 tot 1200 loten, deze keer zijn ... 1508 loten verkocht! Hier zijn we natuurlijk ontzettend blij mee, en de verkopers mogen zeer trots zijn op deze topprestatie.
Na inkoop van loten, de administratiekosten én de gebruikelijke beloning voor de verkopers, blijft onder de streep een fantastisch bedrag over van ruim 2800 euro!
Dit resultaat komt ten goede van de twee gestelde doelen: dezelfde teams ter ondersteuning van hun jaarlijkse jeugdkamp (dat hopelijk weer doorgang kan vinden), én de inmiddels gestarte cursus voor onze jeugdtrainers.

Onze oprechte dank aan alle lotenkopers. Natuurlijk steunt u hiermee S.V. Argo, mogelijk hebt u ook nog een prijs gewonnen.
De trekkingsuitslag is te bekijken op clubactie.nl. Prijswinnaars ontvangen automatisch bericht.