vrijdag 11 februari 2022

SV ARGO JO10-1 - VV Born JO10-1

Maandagavond 14 februari stond de inhaalwedstrijd SV Argo JO10-1 tegen VV Born JO10-1 op het programma. Speciaal voor Valentijnsdag waren alle moeders uitgenodigd om hun hartendiefjes aan te moedigen.

Nadat beide ploegen elkaar sportief begroet hadden ging de wedstrijd van start.
VV Born schoot uit de startblokken en scoorde al snel de openingstreffer.
SV Argo liet zich niet ontmoedigen en kwam al snel weer op gelijke hoogte via Bas M.
Ondanks de snelle gelijkmaker nam VV Born weer de leiding en bouwde deze uit, naar een 2-6 ruststand.

In de rust hebben de trainers de jongens en dame weer moed ingesproken nadat sommige het even niet meer zagen zitten. Maar opgeven is geen keuze!

Gelijk na de rust vertaalde zich dit in een fel en aanvallend SV Argo. Doelpunten konden niet uitblijven. SV Argo scoorde dan ook nog enkele mooie treffers. Waaronder een verre uittrap van keeper Bram die over de keeper van de tegenstander in het doel belanden. Verder was er ook nog een mooie treffer van Finn achter het standbeen te zien. Uiteindelijk was de wederopstanding van SV Argo net niet voldoende om een punt uit het vuur te slepen en eindigde de wedstrijd in een 7-8 overwinning van VV Born.
Doelpuntenmakers aan SV Argo zijde Bas M, Finn C. Bas H. Bram F.

Na afloop kregen de moeders en Cupido Roy van de hartendieven een welverdiend Valentijns presentje voor de support.

We danken de vele aanwezigen voor de support en op naar zaterdag als SV Argo JO10-1 het thuis opneemt tegen SVM JO10-1.

Sportieve groeten de leiders