zaterdag 9 april 2022

Rob Colaris 1e nieuw Erelid SV Argo!

Rob Colaris eerste nieuw erelid SV Argo

Het bestuur heeft besloten om Rob Colaris als eerste erelid van S.V. Argo te benoemen, dit op grond van zijn jarenlange verdiensten van voorheen V.V. Obbicht, maar zeker ook voor de fusieclub S.V. Argo.
Een greep uit het verleden van Rob Colaris: lid sinds 1 augustus 1969, heeft de rol van jeugdleider en jeugdcoördinator vervuld. Bijgedragen geleverd aan de organisatie en tevens als leider gefunctioneerd tijdens de jaarlijkse zomerjeugdkampen van V.V. Obbicht, welke een week duurden. Bestuurslid geweest van het jeugdafdeling van V.V. Obbicht. Speler van het eerste elftal van V.V. Obbicht. Teamleider van het eerste team van V.V. Obbicht en S.V. Argo vanaf het seizoen 2011/2012. Dit leiderschap heeft geduurd tot en met het seizoen 2020/2021, maar ook tijdens de wedstrijd dat onze huidige trainer Eric van der Leur ziek was in Langeberg weer meteen bereid om zijn bedrage te leveren. (net zoals anderen ook trouwens).

Rob van harte gefeliciteerd met deze benoeming als erelid…wel verdient!