donderdag 26 mei 2022

Win de wedstrijd van je leven!!

Win de wedstrijd van je leven

Als lid van SV Argo maak jij samen met jouw team kans om een officiële wedstrijd te spelen in het Fortuna Sittard Stadion en daarmee een dag door het leven te gaan als een echte prof!

Met jouw team door de Fortuna spelersbus worden opgehaald, omkleden in de echte Fortuna kleedkamer en daarna een wedstrijd voetballen op het heilige gras die ook nog live wordt uitgezonden?

Indien onze vereniging de meeste memberships (seizoenkaart) verkoopt, naar rato van het aantal leden van onze club, dan winnen wij deze ultieme prijs. Winnen wij de prijs niet? Niet getreurd! Van alle verkochte/verlengde memberships gaat 5% rechtstreeks terug naar onze clubkas.

Geef tijdens het bestelproces van jouw seizoenkaart aan dat je 5% wilt doneren aan een amateurvereniging en vul hier in:  SV Argo