vrijdag 10 juni 2022

S.V. Argo handhaaft ook voor seizoen 2022-2023 locatie Grevenbicht

S.V. Argo moet ook in het seizoen 2022/2023 gebruik blijven maken van de locatie Grevenbicht

In de onlangs gehouden algemene ledenvergadering heeft het bestuur aangegeven dat het een principebesluit genomen had om niet langer gebruik te maken van onze locatie in Grevenbicht.
De redenen hiervoor waren naast het financiële aspect ook het samenhorigheidsgevoel, alles op één locatie. Dit om de fusie verder kracht bij te zetten.
Op woensdag 8 juni heeft het bestuur een overleg gehad met de gemeente Sittard-Geleen en de Sportstichting.
Uitkomst van dit overleg is dat het onverantwoord is om alles te concentreren op de locatie Obbicht, dit vanwege de technische belastbaarheid van de velden in Obbicht.
De Sportstichting heeft aangegeven de velden in Obbicht tijdens het aanstaande onderhoud op een andere manier te behandelen.
Na het seizoen 2022/2023 zal beoordeeld worden of deze andere manier van behandelen de technische staat van de velden dusdanig verbeterd heeft, dat wel alles op één locatie kan plaatsvinden.

Bestuur S.V. Argo