maandag 5 september 2022

Rabo Club Support: Ballen en trainingsmateriaal!

Met Rabo ClubSupport biedt de Rabobank kennis, een netwerk en financiële ondersteuning aan het verenigingsleven.
Van 05 tot en met 27 september mogen leden van de Rabobank Zuid-Limburg West bepalen welke verenigingen/stichtingen een financiële ondersteuning ontvangen.
Elk seizoen moet een groot deel van de voetballen en trainingsmateriaal vervangen worden om de kwaliteit van deze middelen op peil te houden voor onze kernactiviteit: Voetbal! De financiële ondersteuning hiervoor kunnen we meer dan goed gebruiken, juist nu.

U kunt in slechts enkele klikken lid worden van de Rabobank, zonder kosten of verplichtingen, én stemmen. Meld u aan op de Rabo App of op Rabo Online Bankieren, en ga via de menukeuze ‘Service’ naar ‘Zelf regelen’. Bent u nog geen lid, dan kunt u dat hier eerst regelen. Als u lid bent, kunt u op ‘Stem op jouw club!’ klikken om vanaf maandag 05 september een stem uit te brengen op uw 3 favoriete clubs.

Voor elke stem ontvangt de vereniging/stichting een mooi bedrag. Zo laat de Rabobank haar maatschappelijke betrokkenheid zien in de gemeenschap. Dat is het idee.

Sportvereniging Argo doet natuurlijk ook dit jaar weer mee.
Mogen wij rekenen op uw stem en steun?

Bedankt!
Wilt u dit bericht alstublieft delen? Graag, dat helpt!