maandag 26 september 2022

Fortuna Sittard op bezoek bij SV Argo!

Vanuit de samenwerking SV Argo en Fortuna Sittard in het kader van Voetbal Puur bezochten de Fortuna Sittard spelers Tijjani Noslin, Tunahan Taşçı en Caroliena Wolters de accommodatie van SV Argo.

De avond startte rond 18.15uur, ondanks het regenachtige weer waren de jeugdteams goed vertegenwoordigd. Ook langs de zijlijn was het goed om te zien hoeveel belangstellende supporters aanwezig waren, waarvoor dank.

De Fortunezen waren aanwezig om onze jeugdtrainers te ondersteunen bij de training van onze jeugd.

Voor de pupillen was er de prijsuitreiking van de georganiseerde kleurwedstrijd met 4 mooie prijzen beschikbaar gesteld door Fortuna Sittard. Verder kregen alle pupillen nog een sticker van Fortuna in onze kantine. Na afloop van deze trainingsavond was het natuurlijk mogelijk voor de jeugd om met de spelers/speelsters op de foto te gaan. Hiervan werd uitgebreid gebruik gemaakt.

Uit de vele enthousiaste reacties van de kinderen, leiders en supporters, kunnen we wel concluderen dat het een geslaagde avond was. We hopen dat deze samenwerking met Fortuna Sittard in de toekomst leidt tot meer activiteiten voor onze jeugd.

We danken Fortuna Sittard en met name de aanwezige spelers/ster Tijjani Noslin, Tunahan Taşçı en Caroliena Wolters voor hun aanwezigheid en ondersteuning.

Verder willen we jullie er nog op wijzen dat Fortuna Sittard al onze leden uitnodigt om voor slechts €5,- per ticket, per persoon (voor zowel volwassenen als kinderen) de thuiswedstrijd tegen FC Volendam en/of de wedstrijd tegen RKC Waalwijk te bezoeken. Uiteraard is het ook mogelijk om voor beide wedstrijden een ticket tegen dit gereduceerde tarief aan te schaffen.

1. Fortuna – FC Volendam:  Zondag 2 oktober 2022 om 12.15u, inclusief kidsplein;
  2. Fortuna – RKC Waalwijk: Zaterdag 15 oktober 2022 om 18.45u, inclusief Oktoberfeest

Bestelproces tickets
Tickets voor de E & Zuid-tribune (afhankelijk van de beschikbare capaciteit) kunnen vanaf dit seizoen besteld en betaald worden via een speciale pagina, namelijk www.fortuna-inderegio.nl.

Tickets kunnen worden besteld per vereniging, apart per team of – sinds dit seizoen – zelfs per individu.

Voor het aanvragen van de tickets gelden de volgende deadlines:

1. Fortuna Sittard vs FC Volendam: Bestellen is mogelijk tot vrijdag 30 september 12.00u;
  2. Fortuna Sittard vs RKC Waalwijk: Bestellen is mogelijk tot vrijdag 13 oktober 12.00u.

Ontvangen van de tickets

In tegenstelling tot vorig seizoen hoeven de tickets niet meer op de wedstrijddag te worden opgehaald. Vanaf dit seizoen kunnen de tickets in de vorm van e-tickets namelijk ook naar het opgegeven mailadres worden verstuurd. Dit zal op de vrijdag voor de wedstrijd gebeuren, want op deze manier proberen wij alle leden van dezelfde vereniging zo dicht mogelijk bij elkaar te laten plaatsnemen op de tribune.

Wil je de tickets toch liever ophalen op de wedstrijddag? Geef dit dan aan in het bestelproces. De tickets kunnen vervolgens op de wedstrijddag worden opgehaald bij de ticketunit, gelegen ter hoogte van de Oost/Zuid-tribune (Lissabonlaan). Deze ticketunit opent twee uur voor aanvang van de wedstrijd. In onderling overleg is het altijd mogelijk om de kaarten op een eerder moment op te komen halen in het stadion.

Fortuna Sittard hoopt jullie in groten getale te mogen verwelkomen, zodat jullie samen de mannen naar voren kunnen schreeuwen tijdens deze belangrijke wedstrijden.

Tot snel in het Fortuna Sittard Stadion.