zaterdag 17 december 2022

Grote ClubActie: Ook S.V. Argo verbreekt record!

U heeft het wellicht al uit de media vernomen: met bijna 13 miljoen euro verbreekt de nationale Grote ClubActie voor het derde jaar op rij al haar records.
Ook de jongste verkopers van S.V. Argo hebben een nieuw record gezet: van 1508 loten vorig jaar naar ... 1882 loten dit jaar!
Het is ongekend dat 77 Argonauten, onze jeugdleden in de teams JO7 tot en met JO13, dit aantal loten hebben verkocht. Hiermee behoren we tot de ‘Top 3’ van de verenigingen uit de gemeente Sittard-Geleen. Dat is op zich al iets waar we trots op zijn!

80% van de opbrengst is voor de club; onder aftrek van de incassokosten gaan we zo’n 4.400 euro ontvangen. Met de gebruikelijke beloning voor de verkopers blijft onder de streep een fantastisch bedrag over van bijna 3.600 euro!
Dit resultaat komt ten goede van de twee gestelde doelen: dezelfde teams ter ondersteuning van hun jaarlijkse jeugdkamp, én de lopende opleiding van onze jeugdtrainers.

Onze oprechte dank aan alle lotenkopers. Natuurlijk steunt u hiermee S.V. Argo, en mogelijk hebt u ook nog een prijs gewonnen.
De trekkingsuitslag is te bekijken op clubactie.nl. Prijswinnaars ontvangen automatisch bericht.