vrijdag 17 maart 2023

Youssef Marouani aan de slag als hoofdtrainer-coach S.V. Argo

S.V. Argo, momenteel uitkomend in de 3e klasse A, heeft in Youssef Marouani de beoogde hoofdtrainer-coach gevonden om die functie vanaf komend seizoen 2023-2024 te vervullen. De huidige realiteit bij de vereniging uit Obbicht en Grevenbicht is dat het 1e team volgend seizoen wellicht in de 4e klasse speelt. Na jaren van sportieve successen is dat een hard gelag, toch kijkt de jonge fusieclub met vertrouwen vooruit om een basis te leggen voor de nieuwe lichting jonge spelers uit eigen gelederen.

Youssef bouwt zijn trainerscarrière gestaag én zorgvuldig op. Hij heeft ervaring als trainer VV Neerbeek 2, assistent-trainer VV Neerbeek 1, jeugdtrainer JO17/JO19 en technisch coördinator onder-/middenbouw bij FC Geleen Zuid, trainer Schinveld 2, jeugdtrainer JO17/JO19 bij SV Meerssen, assistent Hoofd Opleidingen aldaar en momenteel draait hij zijn 2e seizoen als trainer van SV Meerssen 2.

Leden van de Technische Commissie en bestuur hebben Youssef Marouani in korte tijd leren kennen als iemand die met gedrevenheid het vak van voetbaltrainer uitdraagt, een persoonlijkheid met de juiste bagage waarvan we verwachten dat die goed past bij de opbouw en ontwikkeling van onze jonge selectie. Met het volste wederzijdse vertrouwen gaat Youssef een volgende mooie stap maken: komend seizoen is hij hoofdtrainer-coach van S.V Argo!

We wensen Youssef alvast veel succes toe, we zien uit naar een prettige samenwerking!

Bestuur en Technische Commissie S.V. Argo