donderdag 23 maart 2023

JO10-1 neemt zondag 2 april, deel aan de rustactiviteit rondom Fortuna Sittard - FC Groningen.

(aanvang wedstrijd: 16.45 uur)

Dinsdag 21 maart tijdens de SV ARGO Jeugdinformatie-avond voor leiders is door middel van loting de JO10-1 de gelukkige geworden om te mogen deelnemen aan de rustactiviteit rondom Fortuna Sittard - FC Groningen. In het kader van de Voetbal Puur samenwerking nodigt Fortuna SV ARGO uit voor de rustactiviteit, het nemen van strafschoppen, te verzorgen bij Fortuna Sittard - FC Groningen op zondag 2 april, aanvang wedstrijd 16.45 uur.

Jullie komen toch ook de JO10-1 én Fortuna aanmoedigen - bestel tickets voor maar 5 euro!

Ook heeft SV ARGO de mogelijkheid om extra kaarten te bestellen tegen het gereduceerde tarief van 5 euro per persoon dat geldt voor zowel jeugdigen als volwassenen. Ouders, broertjes en zusjes, opa’s en oma’s, vriendjes: Iedereen is welkom.

Bestelproces tickets SV Argo
Tickets kunnen besteld en betaald worden via een speciale pagina, namelijk https://fortuna-inderegio.nl/product/ticket-fortuna-fc-groningen/ tot en met uiterlijk donderdag 30 maart!
LET OP! BELANGRIJK Vul bij Naam amateurvereniging / sportclub / school SV ARGO in, zodat jullie gegarandeerd in hetzelfde vak terecht komen op 2 april. Hebben jullie reeds al kaarten besteld via deze actie en willen jullie in hetzelfde vak komen als alle andere ARGONAUTEN laat het dan even weten via mail aan jordy.joosten@fortunasittard.nl hij zal dan zorgen dat jullie in hetzelfde vak terecht komen.

De spelers en leiders van JO10-1 die deelnemen aan de rustactiviteit ontvangen een gratis kaart. Alleen de spelers en leiders van de JO10-1 mogen het veld opgaan voor de rustactiviteit.

We wensen de JO10-1 veel plezier en succes toe tijdens de rustactiviteit!
SV Argo én Fortuna Sittard hopen dat veel leden en familie en vrienden op 2 april de weg naar het stadion weten te vinden om de spelertjes van de J010-1 aan te moedigen.
De aanwezige leden van SV ARGO wensen we een fijne wedstrijd toe, met hopelijk een mooi resultaat voor Fortuna Sittard!

Extra info: voorafgaand aan de wedstrijd organiseert Fortuna Sittard een kidsplein (met speeltoestellen). Dit kidsplein start om 14.30u en eindigt om 16.30u, waarna een kwartier later de aftrap is. Het is kidsplein is gelegen op de hoek van ingang E / Zuid tribune. Achter de ticketunit aan het einde van de Lissabonlaan.