dinsdag 28 maart 2023

JEUGDKAMP SV ARG0 JUNI 2023! Woutershof te Molenbeersel/Kinrooi (België)

Beste Argonauten,

In november kondigden we het al aan: van vrijdag 23 t/m zondag 25 juni gaan we met de hele jeugdafdeling op kamp naar groepsaccommodatie Woutershof te Molenbeersel/Kinrooi.

Deze accommodatie biedt ideale mogelijkheden om een weekend te genieten van sport, spel en bosactiviteiten. Alle teams zullen er twee overnachtingen maken. De accommodatie ligt op circa 25 minuten rijden van Grevenbicht/Obbicht.
Info: www.woutershof.be

Planning
Het kamp zal plaatsvinden van vrijdag 23 juni 18:00uur (vertrek met auto’s) tot zondag 25 juni 14:00uur (terugkomst met auto’s omstreeks 14:30-15:00uur).

Voorbereiding
Een 7-koppige werkgroep is inmiddels gestart met voorbereidingen: allerlei afwisselende activiteiten en bosspellen worden op dit moment uitgewerkt, waarbij rekening gehouden wordt met alle deelnemende leeftijdsgroepen.

Hulp
Maar al te graag doen we een beroep op de hulp van jeugdleiders en hulpouders, zoals we dat ook hebben mogen doen tijdens het geslaagde Tentenkamp in Obbicht, vorige zomer. Tijdens het inschrijven kan aangeven worden wanneer je kan helpen.

Inschrijving en kosten
De bijdrage per speler voor dit jeugdkamp bedraagt € 50. Vrijwilligers zijn vrijgesteld van een bijdrage. Inschrijven kan tot 31 mei 2023, zodat we tijdig inzicht hebben hoeveel deelnemers mee gaan. De inschrijving is pas definitief als ook de bijdrage is betaald voor uiterlijk 9 juni 2023 via rekeningnummer NL12 RABO 0175 8605 48 t.n.v. Sportvereniging Argo Jeugd o.v.v. Jeugdkamp, voor- & achternaam en team (bijv. JO10-1). Is de bijdrage financieel niet haalbaar? Ga dan naar: www.samenvoorallekinderen.nl. Er zijn verschillende mogelijkheden.

Klik hier voor het inschrijfformulier.

Vragen?
Mochten er vragen zijn kan er gemaild worden naar jeugdevenementen@svargo.nl, of contact opgenomen worden met Rob Coenen (algemene leiding, 06-17743477) of een ander werkgroeplid. In juni volgt de volgende nieuwsbrief voor dit jeugdkamp met allerlei praktische informatie.

Op naar een plezierig jeugdkamp!

Werkgroep Jeugdkamp 2023
Rob Coenen – Maurice Fliescher – Nancy Schaeken – Roger Cox – Richard Coenen – Jeroen Drummen – Sylvio de Bruijn