maandag 3 april 2023

Verslag SV Argo JO10-1 op bezoek bij Fortuna Sittard - FC Groningen.

Penalty killers JO10-1 op bezoek bij Fortuna Sittard - FC Groningen

Afgelopen zondag 2 april was het jeugdteam JO10-1 van de voetbalclub aanwezig bij de wedstrijd tussen Fortuna en FC Groningen. Tijdens de rust kregen alle acht kinderen de kans om op het hoofdveld bij de Fernando Ricksen side penalty's te nemen op een van de keepers van Fortuna. Ze hadden veel plezier samen en wisten vele goals te scoren. Als afsluiting maakten ze een ereronde langs alle tribunes. Onder luid gejuich verlieten de kleine toppers het veld. In de tweede helft bleven de kinderen onder het genot van een zakje chips Fortuna aanmoedigen en uiteindelijk wist Fortuna met 3-1 te winnen.

Het was een fantastische ervaring voor de JO10-1 en ze waren allemaal erg enthousiast over de wedstrijd en het nemen van de penalty's. Het was een hele mooie ervaring en een wedstrijdbezoek samen met je team is zeker een aanrader voor alle jeugdteams van SV Argo.

Aldus de trotse trainers: Quin, Cyril, Sylvio en Marc.