vrijdag 19 mei 2023

Ger van der Wijst aangesteld als ad-interim bestuurslid Voetbaltechnische Zaken

Met onmiddellijke ingang, is Ger van der Wijst aangesteld als ad-interim bestuurslid Voetbaltechnische Zaken binnen S.V. Argo.

Met zijn achtergrond en ervaring, is het huidige bestuur en voetbaltechnische commissie ervan overtuigd dat Ger een belangrijke rol kan gaan vervullen in diverse voetbaltechnische aspecten en uitdagingen waar de vereniging voor staat.

Binnen zijn rol, zal hij op korte en midden-lange termijn gaan fungeren als klankbord voor de voetbaltechnische commissie, het voetbaltechnisch beleid verder vorm gaan geven en erop toezien dat dit binnen de vereniging toegepast wordt. Daarnaast zal hij de trainers en staf van de vertegenwoordigende teams binnen S.V. Argo begeleiden in hun rol en indien nodig, helpen bij organisatorische en voetbaltechnische vraagstukken.

Wij wensen Ger heel veel succes en plezier bij zijn nieuwe rol en verwachten met zijn aanstelling, een volgende stap gezet te hebben in de invulling van de organisatie.

Het SV Argo bestuur