vrijdag 19 mei 2023

SV Argo 2 Kampioen

S.V. Argo 2 Kampioen Reserve 6de Klasse – 09 Seizoen ‘22/’23!!

Op zondag 7 mei 2023 was het dan eindelijk zover…. Na veel regelwerk van de leiders om de wedstrijden tijdig gepland te krijgen om op de betreffende datum de kampioenswedstrijd te kunnen spelen en de festiviteiten zodanig te organiseren, klonk rond de klok van 12.30 uur in Genhout het bevrijdende fluitsignaal dat het kampioensfeest inluidde.

Dat S.V. Argo 2 kampioen zou worden werd al vroeg in 2023 duidelijk, maar dat het in de laatste wedstrijden voordat het officieel werd nog spannend zou worden had niemand verwacht.

Op vrijdag 5 mei werd er nipt gewonnen in Einighausen (bij SVE) en de kampioenswedstrijd werd gelijk gespeeld in Genhout (bij GSV).

Desalniettemin mag het team zich met maar 2 verliespunten en een doelsaldo van +75 de ongeslagen en dik verdiende kampioen noemen.

Het kampioenschap is uitgebreid gevierd met de nodige festiviteiten (Lees: platte kar, feestdag in de kantine en natafelen in Nattenhoven) en heeft de nodige leuke herinneringen opgeleverd.

Heren, van harte gefeliciteerd met dit kampioenschap namens alle leden en supporters die S.V. Argo een warm hart toe dragen!!!!