SAMEN VERHUIZEN WE NAAR ONS NIEUWE COMPLEX!
Beste leden, ouders, supporters en vrijwilligers,
Zoals jullie weten trainen en spelen we momenteel nog op ons complex in Obbicht. Ondertussen is ons nieuwe sportcomplex bijna klaar… een prachtige stap vooruit voor onze club!
Voordat we daar echt kunnen starten, moeten er nog spullen en materialen verhuisd worden. Daarom kunnen we jullie hulp goed gebruiken!
📅 Zaterdag 20 juni
🕘 Vanaf 09.00 uur
Samen gaan we alles wat nog in Obbicht staat overbrengen naar het nieuwe complex. Hoe meer helpende handen, hoe sneller én gezelliger het verloopt.
Heb je een auto /bus met trekhaak of misschien een aanhanger? Fantastisch!
Maar ook zonder materiaal ben je van harte welkom — alle hulp telt.
Voor spelers, ouders, supporters, vrijwilligers en vrienden van SV Argo.
Wil je meehelpen?
Stuur dan even een persoonlijk bericht naar Jos +31 625463738
Laten we samen zorgen voor een sterke start op onze nieuwe plek.
Want bij SV Argo geldt:
Samen staan we sterk!
Groet,
De Groene Brigade – SV Argo

