woensdag 20 mei 2026

Agnes Cox benoemd tot lid van Verdienste!

Agnes Cox benoemd tot Lid van Verdienste!

Met trots hebben wij Agnes Cox benoemd tot Lid van Verdienste van S.V. Argo. Agnes was in maart maar liefst 25 jaar actief in onze kantine als kantinebeheerder en is daarmee al jarenlang een vertrouwd en onmisbaar gezicht binnen de vereniging.

Deze huldiging stond al langer op de planning als blijk van waardering voor haar enorme inzet en betrokkenheid. Helaas is Agnes door medische omstandigheden uit de running geraakt, wat voor ons juist extra reden was om haar nu in het zonnetje te zetten. Namens heel S.V. Argo willen wij Agnes bedanken voor alles wat zij voor de vereniging heeft betekend.