SEIZOENSAFSLUITING & VOETVOLLEY!
Het seizoen loopt op z'n laatste benen en als Technische Commissie hebben we de laatste verrichtingen van de afgelopen weken eens even goed bekeken. Tijd voor de balans, maar vooral: tijd voor een gezellige afsluiter!
Op vrijdag 5 juni luiden we samen het seizoen uit in de kantine, en dat doen we niet zomaar.
Voor de actieve leden (1e, 2e, 3e, Dames en JO19): We trappen de avond sportief af! Van 19:30 tot 20:30 uur strijden we tegen elkaar tijdens een zinderend voetvolleybal-toernooi. Wie pakt de felbegeerde titel?
Voor iedereen: Vanaf 20:30 uur gooien we de derde helft erin. Onder het genot van een hapje en een drankje blikken we terug én nemen we officieel afscheid van een aantal clubiconen, waaronder onze beide hoofdtrainers (heren & dames). Dat wil je niet missen!
Ben jij erbij? Zorg dat je klaarstaat!
#Clubliefde #Seizoensafsluiting #DerdeHelft #Voetvolley #SamenSterk

