Word ook lid van de Club van 50 en steun onze Argonauten!
Beste Argonauten,
Onze vereniging is méér dan alleen een sportvereniging; het is de plek waar we samen strijden op het veld, lachen, groeien en herinneringen maken. Om onze vereniging nóg beter te kunnen ondersteunen, herintroduceren we met trots: de Club van 50!
Wat is de Club van 50?
Voor slechts € 50,- per jaar word je supporter in het kwadraat. Met jouw bijdrage steun je direct de vereniging met al haar leden.
Als dank voor je support krijg je natuurlijk een mooie eervolle vermelding op het welbekende ‘Club van 50’ bord.
Je mag je ook samen met vrienden of buren aanmelden. Tevens mag je een ludieke naam of gewoon je eigen naam vermelden voor op het bord te laten plaatsen.
Hoe word je lid?
Meedoen is ontzettend simpel en kost je hooguit twee minuten. Meld je aan bij onze contactpersoon Stefan Korsten. Dit kan op twee manieren:
1 📧 Per e-mail: Stuur een berichtje naar stefan.korsten@home.nl
2 📱 Per WhatsApp: Stuur een appje naar 06 23 25 78 38
Vermeld bij je aanmelding: Je voor- en achternaam en dat je je graag wilt aanmelden voor de Club van 50. Stefan neemt dan zo snel mogelijk contact met je op voor de verdere afhandeling.
Laat je rood-wit-blauwe hart spreken en help ons om de club nóg mooier te maken. Samen staan we sterk, samen zijn we Argo!
Met sportieve groet,
De Club van 50

