Supporterstoernooi

Beste voetballiefhebbers,

Na een succesvolle 1e editie in 2023 willen we jullie wederom uitnodigen om deel te nemen aan het S.V. Argo Supporterstoernooi 2024.

Dit toernooi vindt plaats op zaterdag 1 juni 2024 op de sportvelden van S.V Argo (Sportpark De Baendj, Kasteelweg 1 te Obbicht). De aanvang is om ca. 10:00 uur, de finales eindigen om ca 18:00 uur.

De prijsuitreiking en start van de muziek (DJ en/of band) zal aansluitend plaatsvinden na de diverse finale wedstrijden.

Er wordt gespeeld in de volgende categorieën:

• Prestatieklasse: een klasse voor prestatievoetballers, de minimumleeftijd is in deze klasse 15 jaar. Peildatum is 15 mei 2024

• Recreatieklasse: een klasse voor verenigingen, vriendenteams of buurtteams. Deelname in deze klasse is mogelijk voor teams welke bestaan uit heren, dames of gemengde teams.

• Damesklasse: een klasse voor alleen damesteams. De minimumleeftijd in deze klasse is 14 jaar. Peildatum is 15 mei 2024

• 35+ & lagere elftallen klasse: een klasse voor recreatieve voetballers van 35 jaar of ouder of voor leden van lagere elftallen. Spelers die onderdeel geweest zijn van de eerste elftalselectie van hun club gedurende de competitie 2023-2024, zijn uitgesloten voor deelname in deze klasse

Zoals je ziet is de peildatum weer een jaartje verder, dus wellicht ben je nu wel oud genoeg?! Schroom dan niet en doe mee!

Het inschrijfgeld (ongeacht de categorie) bedraagt €35,- per team en de prijzen bestaan uit bekers en natuurlijk de wisselbeker van de pretatieklasse.

Teams bestaan uit maximaal 8 personen waarvan 5 spelers de wedstrijd spelen (inclusief de keeper) en de rest zijn wissels. Dus 5 tegen 5 wordt er gevoetbald. Een speler mag tijdens het toernooi maar voor één team (dus ook niet voor een team spelend in een andere categorie) uitkomen.

Voor alle bovenstaande klassen geldt dat we minimaal 6 inschrijvingen moeten ontvangen om een kwalitatief goed toernooi aan te kunnen bieden.

Inschrijven kan tot en met donderdag 17 mei 2024 bij de toernooicommissie via deze link INSCHRIJVEN

Bij inschrijven teamnaam, categorie, contactpersoon, alle adresgegevens, telefoonnummer en mailadres vermelden.

De poule-indeling, betaalwijze en het speelschema zullen zo spoedig mogelijk nadat de inschrijvingstermijn is gestopt, bekend gemaakt worden. Via het door u opgegeven e-mail adres ontvangt u daarover meer informatie. Tevens adviseren wij onze overige kanalen in gaten te houden waaronder onze website www.svargo.nl en onze Facebookpagina. Tijdens het toernooi zal de app Tournify gebruikt worden voor de communicatie van de tussenstanden en uitslagen.

Wilt u niet deelnemen aan het toernooi maar wel gezellig komen buurten? Of bent u al eigenlijk (te) lang niet meer bij de club geweest? Kom dan vooral even langs! Voor de (klein)kinderen zorgen we dat er springkussens en dergelijke aanwezig zijn. Daarnaast zal Agnes samen met de andere vrijwilligers ervoor zorgen dat de BBQ aan staat, de vlaai is gesneden en de drank koud staat. Ten slotte zal onze kledingsponsor Mosae Sports een stand inrichten met diverse producten.

Wij zouden het zeer op prijsstellen u met een of meerdere teams, vrienden of familie te mogen begroeten op 1 juni

Met sportieve groet,

Commissie S.V. Argo Supporterstoernooi