dinsdag 8 oktober 2019

Pupil van de week: Kyan Arntz

Pupil van de Week: Kyan Arntz

Bij S.V. Argo willen we er een goede gewoonte van maken om, wanneer ons eerste elftal thuis speelt, er een ‘pupil van de week’ aanwezig is om het team te ondersteunen. Een levensechte mascotte. In deze tvierde competitiewedstrijd van het seizoen 2019-2020 -de tweede thuiswedstrijd- valt deze eer te beurt aan Kyan Arntz.

Bij S.V. Argo willen we er een goede gewoonte van maken om, wanneer ons eerste elftal thuis speelt, er een ‘pupil van de week’ aanwezig is om het team te ondersteunen. Een levensechte mascotte. In deze vierde competitiewedstrijd  -de tweede thuiswedstrijd- valt deze eer te beurt aan Kyan Arntz.

Kyan's favoriete voetbalclub is Ajax. Later wordt hij politieman. Zijn hobby's zijn voetballen en buiten spelen. Hij vindt zijn papa de allerbeste voetballer van de wereld. Voor de wedstrijd van zondag tegen Centrum Boys verwacht hij een uitslag van 6 - 2 voor S.V.  Argo.

Hij heeft er zin in!!