dinsdag 8 oktober 2019

Stemcode (nog niet) ontvangen?

RABO CLUBSUPPORT-STEMCODE (NOG NIET) ONTVANGEN?

Op 27 september jl. heeft Rabobank de stemcodes verstuurd naar de leden van Rabobank Zuid-Limburg West. Deze code is per mail verstuurd naar de leden die zij per e-mail mogen en kunnen benaderen, zo niet is de code per post verstuurd. Helaas zijn veel signalen ontvangen dat leden deze mail niet hebben ontvangen, veelal is deze in de spamfilter terechtgekomen vanwege het kenmerk van bulkverzending. Om te voorkomen dat er hierdoor veel stemmen verloren gaan heeft Rabobank maandag 7 oktober vanuit hun lokale systeem een mail gestuurd naar alle leden die mogen stemmen.

Heb je tot vandaag nog steeds geen stemcode gekregen, en ben je lid van Rabobank Zuid-Limburg West? Stuur een mail naar communicatie.zuidlimburgwest@rabobank.nl, zij nemen dan zo snel mogelijk contact op en sturen de persoonlijke code toe.

Tot en met vrijdag 11 oktober kun je met de persoonlijke stemcode 5 stemmen uitbrengen op de website rabo-clubsupport.nl. Nog geen lid? Dan kun je je op diezelfde website het lidmaatschap aanvragen zodat je de volgende keer wel kunt stemmen.  Voor elke stem ontvangt de vereniging/stichting een mooi bedrag. Zo laat de Rabobank haar maatschappelijke betrokkenheid zien in de gemeenschap. Dat is het idee.

In navolging van de gefuseerde voetbalverenigingen Armada en Obbicht doet ook S.V. Argo dit jaar natuurlijk mee. Je kunt (maximaal) 2 stemmen geven aan onze vereniging maar laat je 5 stemmen niet verloren gaan en steun ook andere verenigingen/stichtingen in onze gemeenschap.

Mogen wij rekenen op jouw stem en steun? Bedankt!