vrijdag 18 september 2020

Jongste Argonauten gaan verantwoord loten verkopen met de Grote ClubActie!

U steunt toch ook de jeugd van S.V. Argo?
Koop loten van de landelijke Grote ClubActie van onze jongste jeugdleden!

Onze jeugdleden in de teams Onder13 tot en met Onder7 gaan vanaf zaterdag 19 september starten met de verkoop van de loten. Een lot kost 3,00 euro. Ook deze keer doen we dat middels de eenmalige machtiging, zodat zij niet met loten en geld over straat moeten gaan.

Het verkoopboekje biedt de mogelijkheid om op een verantwoorde manier loten te verkopen, die veilig is voor zowel de verkopers als de kopers. De verkoper legt het boekje neer en houdt vervolgens afstand. De koper kan het bekende formulier met een eigen pen invullen. Maar het kan ook online! Zo staat op de voorzijde van het boekje een verkooplink en een QR-code, die verkopers kunnen delen of kopers kunnen scannen met hun telefoon. Hoe dit alles in z’n werk gaat, ziet u in deze instructievideo.

In oktober en november worden de bedragen bij de lotenkopers per bank afgeschreven. In de bankafschrijving staan dan ook de lotnummers vermeld.
De trekkingsuitslag is vanaf 10 december te bekijken op clubactie.nl. Prijswinnaars ontvangen automatisch bericht.

80% van de verkoop van de Grote ClubActie gaat naar de club. Behalve een persoonlijk verdiende beloning voor de verkopers, komt het resultaat primair ten goede van dezelfde teams ter ondersteuning van hun jaarlijkse jeugdkamp of een andere gezamenlijke activiteit.

Bedankt voor uw steun!

Met vriendelijke groet,