woensdag 2 juni 2021

Geslaagde NLDoet klusochtend op beide locaties

Op zaterdagmorgen 29 Mei hebben een aantal klussers de handen uit de mouwen gestoken in het kader van NLDoet.

Jaarlijks doet SVArgo hier aan mee. Doel: samen kleine klussen voor onze vereniging uitvoeren op ons complex zodat ons complex er netjes bij ligt.

Dave, Mat, Jo, Lambert, Wil, Harrie, Lucienne, Rob en Mark hebben de handen uit de mouwen gestoken.

Op het complex in Grevenbicht is de verblijfsruimte in de kantine van binnen en buiten volledig gepoetst.

Op het complex in Obbicht is veelal schilderwerk en opruimwerk verricht, daarnaast is het 3e veld in orde gemaakt voor de trainingen die gelukkig weer hervat kunnen worden en voor eventuele oefenwedstrijden te kunnen spelen.

Allemaal bedankt voor jullie vrijwillige deelname.

We hopen jullie, maar ook nog meer leden van onze vereniging in de volgende editie in 2022 te mogen begroeten, want vele handen maken licht werk.