vrijdag 10 september 2021

Albert Heijn Voetbalpassie: Spaar mee voor onze club!

Het seizoen 2021-2022 is begonnen. Het is mooi om spelers en hun partners en familie, ouders, vrijwilligers, supporters en sponsoren weer te kunnen verwelkomen bij S.V. Argo.

De Coronacrisis heeft overal zijn sporen nagelaten. Om amateurclubs financieel een steuntje in de rug te geven, hebben Albert Heijn en de KNVB een spaarprogramma opgezet: Voetbalpassie! Hiermee kun je onze club gratis sponsoren, gewoon door boodschappen te doen bij Albert Heijn. Dat kan natuurlijk bij Albert Heijn Scheepers te Grevenbicht, onze sponsor van het wedstrijdtenue van álle jeugdteams en een heren seniorenteam.

Vanaf maandag 13 september tot en met zondag 3 oktober kun je bij Albert Heijn Voetbalpassiepunten sparen. Je spaart 1 punt bij elke besteding van 1 euro aan meer dan 1.500 deelnemende huismerk- en A-merkproducten. Bij elke volle spaarkaart van 10 punten sponsor je onze
club met 1 euro!

Sparen gaat heel makkelijk via Voetbalpassie in de AH app.
  • Activeer je AH bonuskaart in de AH app.
  • Bevestig je deelname en kies onze club: S.V. Argo
  • Spaar Voetbalpassiepunten bij elke euro aan deelnemende producten, automatisch met je AH
            bonuskaart aan de kassa en bij online bestellingen.
  • Een volle spaarkaart van 10 punten levert 1 euro op. Je sponsort door een volle spaarkaart te verzilveren, dan zie je het saldo van de club meteen oplopen.
Wie mee spaart, maakt bovendien kans op mooie prijzen!

Alvast bedankt voor het meesparen en de steun aan onze club!
Als je onze berichten op Facebook wilt delen? Graag, dat helpt!
Kijk voor meer informatie op www.ah.nl/voetbalpassie.

Met sportieve groet,
namens bestuur en leden van S.V. Argo,