zaterdag 8 april 2023

Exclusief Diner, Meet en Greet en bezoek Fortuna Vrouwen vs Ajax Vrouwen!

Beste Argonauten,

Op zaterdagavond 22 april staat in het Fortuna Sittard Stadion de wedstrijd op het programma tussen de Fortuna Vrouwen en Ajax Vrouwen. Het is de laatste thuiswedstrijd voor de Fortuna Vrouwen in hun debuutseizoen in de Vrouwen Eredivisie.

Om het seizoen gezamenlijk af te sluiten bied Fortuna Sittard een actie aan om de wedstrijd te bezoeken vanaf de hoofdtribune, met voorafgaand aan de wedstrijd een diner en na afloop de mogelijkheid tot een meet & greet met de Fortuna Vrouwen.

Het programma ziet er als volgt uit:

• 16.30u: Inloop
  • 17.00u: Start diner
  • 19.00u: Wedstrijd Fortuna Vrouwen – Ajax Vrouwen
  • 21.15u: Meet & Greet Fortuna Vrouwen
  • 22.00u: Einde avond

Bovenstaand avondvullend programma wordt aangeboden voor €19,50 per persoon, inclusief twee consumptiebonnen. Het menu dat deze avond wordt geserveerd is als volgt:

Menu Fortuna Vrouwen – Ajax Vrouwen

Starter
Stokbrood Geserveerd met kruidenboter en tapenade

Hoofdgerecht
Crispy Chickenburger (ook vegetarisch mogelijk)
Brioche bun, Crispy chicken filet, Lollo bionda, tomaat, uien en Thousand Island dressing

Sweet potato wedges
Zoete aardappel partjes met kruiden, geserveerd met Truffelmayonaise

American Coleslaw
Huisgemaakte koolsalade met o.a. wortel, spitskool, rode kool, appel, geserveerd in een heerlijke dressing

Aanmelden

Aanmelden voor deze avond is mogelijk t/m zondag 16 april en kan middels onderstaand formulier.

Meld je hier aan: https://forms.office.com/e/gViXeig789

Let op! Er is voor deze avond slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar voor het diner.

De avond is voor jong en oud. Aanmelden voor deze avond is mogelijk per vereniging, apart per team of per individu.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan horen wij dat uiteraard graag. Fortuna hoopt jullie in groten getale te mogen verwelkomen, om zo het seizoen samen met de Fortuna Vrouwen op een mooie manier afsluiten.